Tuesday, November 24, 2009

Tukar baju...ooooooooo



Tukar baju baru dari siam...punya...sebab baju malaysia cap belang jer.....dah tukar nampak garang lagi....sesiapa yang ingin nak tukar baju boleh ler call .....Bro Pokcik NCF tu...



Dah tukar nie baru nampak motor tempur ler sikit......saya dengan Pokcik pergi dan balik sekolah orang tua x ada kerja lain asyik meroket jer.....bila dah tukar baju baru rasa laju semacam jer.....ekekekekekekeek



Ha.ha...nie dia baju buatan malaysia banyak jalur sangat dan dia namakan Belang 150...jadi jangan marah saya dan Pokcik sebab dah tukar baju baru Raider R 150 nie...



Kami Ucapkan terima kasih kepada pihak suzuki kerana buat masuk motor cili padi nie .....ooooo motor nie memang power Bro , rugi tak beli motor kecil nie.....tapi kepada sesiapa yang mampu beli motr besar......cuma duit pun besar jugak Bro.....

2 comments:

  1. lawa memang lawa bro.
    Tapi aku skeptikal dengan sticker siam ni, sebab aku pernah pakai sticker smash pro (siam punya), pakai 3 bulan, sticker dia dah lekang2. Tak kuat macam yang ori punya.

    Sticker ni ok tak bro?

    ReplyDelete
  2. TQ.

    Bro.....

    Biasa jer ...NCF & BKN nie jiran umah kerja sekali dan belajar sekali...tu tiap malam isnin dan rabu ke KL..ambil kelas Chargeman BO

    ReplyDelete

LinkWithin