JOM TEKAN

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, November 24, 2009

Apa..ler nak jadi..Meroket Part 3



23/11/09 jam 1030 mlm baru balik sekolah orang tua dari Ampang ,berhenti kat Puterjaya dulu angkat gambar nie......cili padi best naik nak kata slow tak jugak , laju dan stabil bagi sesiapa yang dah bawak nie......baru leh cerita tak gitu..nyer...Tu Pokcik tengah bergaya ler pulak...jangan marah pokcik nanti kena jual ......eeeeeee



Dua jentera berkuasa 150 cc tetap power tengok meter baru 150 jer.....tapi kalau Lc follow meter dah cecah 180 jadi meter belang nie berat ler sikit....jangan marah ya bagi pemilik LC ...terima ler kenyatan nie....



Malam tadi Pokcik pakai ekzos tarak bunyi pon-pon atau nak pecah kampung rasa ada yang x kena pulak sebab x ada irama diatas jalan raya...x gitu Pokcik...



Nie motor saya biasa jer x buat apa-apa lagi tapi boleh cecah........hanya Pokcik jer yang tahu.



Ha ...... tu dia Pokcik dengan gaya yang tersendiri baru sampai puterajaya terus bergambar utk kekawan semua....balik saja Norman KRU tu......ekekekekekekekeke



aaaaaa..ler muka x nampak pulak sebab kamera murah jer, nie nak kena beli kamera mahal.......baru gambar cantik biar tuan nya x cantik......



Aku pun tak tahu apa yang si Bro Aizal tunjuk tu.........aku pun tak tahu.....hang yang tengok nie tahu tak......?



Selamat malam semua yang singgah diblog saya nie....bawa motor biar selamat dan berhati-hati dijalan raya ,pakai ler apa yang patut untuk jaga keselamatan anda..
Saya ucapkan Selamat Hari Raya Korban/Haji..Berhati semasa balik kampung....

3 comments:

  1. lawa sticker Raider tu bro. Berapa ringgit dapat kat siam?

    ReplyDelete
  2. ada dua lagi Bro saya pun beli kat sini jer dalam Rm 60 .saya belum sempat masuk siam ..banjir...kat kedai tu sama macam saya ada dua lagi.....kalau nak boleh tolong belikan ..

    ReplyDelete
  3. bro sy mau itu sticker, klau letak sticker tu kt moto sy RG boleh pegi macam KAWASAKI 250cc tak hehehe.. boleh join ni merempit kt putraya..nie ^_^

    ReplyDelete

LinkWithin