Tuesday, November 17, 2009

Kerja tetap kerja - makan gaji.....ler..



Hari pagi-pagi buta buntut sudah panas gara-gara Audio sistem mogok...ler pulak....
perut bodoh pagi pun bunyi pulak.....dia tak tahu kerja aku tak siap lagi nie......



Bahagian dalam audio sistem aku nie yang mogok tu......tengok habuk boleh tahan jugak nie....kadang-kadang mat habuk pun boleh jadi hal...jugak.....



Keluarkan semua peralatan dan cuci habuk dan ada buat ubagusai untuk kasi power lagi dan susun atur semula....2 rak jadikan satu...jer..baru nampak kemas dan teratur..


Nie Otai Ajai tengah betulkan kabel dan kemaskan semua wayar yang ada dlm rak tu kasi kemas..tengok tu oatai sampai duduk..x apa bukan dia yang basuh seluar bini dia yang kena cuci..ekekekekekeke


Dalam masa hampir 2 jam semua kerja-kerja service selesai dijalankan......baru nampak kemas dan teratur.....cuci dah test belum lagi ,cuci bagai nak gila tak bunyi mampus aku...alamak berhenti kerja ler aku........



Ok cantik semua sistem beroperasi dengan baik...lega rasa hati dan kepuasan x ternilai..oooooooo tunggu apa yang rosak lagi...lagi panas buntut aku nie......untuk anda semua kerja biar ikhlas.....baru datang kepuasan berkerja......jumpa lagi....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin