Wednesday, November 25, 2009

Kenangan masa lalu



Tengok nie aku masa kecil pun dah pakai rantai...maknanya semasa aku kecil pun dah gengster tahi kuncing nie.......



Semasa umur 5 tahun dan adik 1 tahun minta maaf ler ..gambar masa tu hitam putih jer yang ada aku berterima kasih keatas orang tua ku kerana sangup kekedai utk gambar nie....TQ MA..



Semasa umur 4 tahun.. rupanya aku nie dah hemsem.....ekekeek..bersama ibu saya dan adik.



Gambar lama kebanyakan dah hilang cuma yang ada nie aku dapat selamatkan...aku rasa bukan lain yang hilangkan mukin aku koyakan atau hilangkan....masa tu aku x tahu gambar bermakna pada masa kini....



Aaaaaaaaa...tu dia ayah saya yang sebelah kiri boleh tahan jugak orang tua nie masa muda dulu...kan masa tu ala-ala pok yeh-yeh..kasut kilat habis.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin