Friday, November 13, 2009

MEROKET PART 2



Malam tadi aku dan pokcik buat kerja gila lagi......tak ader keje lain meroket sampai nak pecah perut di buatnya...tunduk bagai nak gila...malu saya dibuatnya..eeeeeee



Nie ler saya Bro BKN tu....meroket sampai nak pecah enjin ..gila.....betul enjin tak sampai 500 KM sudah full throtel ....risau jugak takut BANG BANG BOOM KEBABUNG KEBABONG....oooooooo.....ahahahahahaha


Nie ler muka Bro Pokcik yang dikehendaki....tu dia geng pecah enjin dan bunyi pecah kampung..ekekekeekekek.....



nie dia motor BKN nak kasi pecah enjin jugak........apa macam ada berani...kekawan......



Tanpa topeng nie kami tak leh meroket sampai pecah enjin......nie kerja gila balik dari sekolah orang tua pun masih nak meroket lagi........insaf ler pokcik....dah tua...tu.....oooooooioooioooo



Motor nie pun tengah dok bincang apa barang owner aku dua ekor nie ...gilo ko....x ada keje lain x ada stail lain bawak jer aku bagai macam kejar hantu......atau lari dari polis trafik sebab ekzos motor pokcik macam tongkang nak pecah ....sampai umah dah pekak........a....duh................jangan tiru macam kami berdua nie..........ingat lah orang yang tersayang.....kami bukan hebat sangat setakat ambil lap 60 km boleh ler.........jumpa kami die part 3........

1 comment:

  1. BFC 9700 mau ajak main coner, tp straight tak mau la.. ada brani ka???heheh

    ReplyDelete

LinkWithin