Thursday, November 12, 2009

Pak Belang Bersama Sonic


Nie ler yang aku mampu miliki 1 generasi lama dan 1 lagi generasi baru.....yang merah tu pak sonic dan hitam tu pak belang..........


motor macam nie aku tak boleh tengok rasa nak beli jer........sebab dah lama tunggu model macam nie masuk malaysia...pasti aku tangkap...sekor.......


tengok lampu honda sonic cantik.......belang pun ok jugak......sebenar sejarah motor kecil molek ..keluaran honda dah banyak...meleleh air liur tengok kat siam.........contoh honda nova,honda cela,honda tenna,honda nova dash dan terakhir honda nova sonic...macam lampu merah tu......jadi sekarng aku dah tangkap pak belang nie......anda bila pulak......beli jangan tak beli...Bro..


motor kecil nie tunggang best....sesiapa yang pernah naik baru tahu.....cakap banyak tak guna...cuba baru..tahu.......BRO.honda cili padi sekarang saya ada dua ekor..buat sekarang...campur semua dah ada tiga...gila di buatnya........


jadi sekarang aku puas hati kerana ada keduanya sekali......satu 2 lejang dan satu 4 lejang...kedua ada power tersendiri.........aaaaaa memang puas hati.....


nie dia honda cili padi tu.....walapun dah tua tapi masih power lagi BRO.......motor dah power tambah hati kering lagi power.........tapi jangan ikut hati sangat bro..........padah nanti......ingat sebelum kena.....


motor baru tido dalam selimut motor lama tak payah selimut lagi ler motor tua darah pahit..ekekekekek....jadi tunggu selepas nie..sambung cerita tentang motor kecil aku nie.....jumpa lagi.....

3 comments:

  1. first time tengok Sonic plet malaysia...

    betul ka ni?

    ReplyDelete
  2. Bro nie sebenarnya honda hurricane tapi saya dah tukar kepala honda sonic dengan sticker sonic sekali........sebab honda sonic x masuk malaysia ..sebab tu saya angkat belang nie....maaf ya...

    ReplyDelete
  3. hehehe.. nasib baik saya tak pengsan terkejut.

    Lawa tu. Kat kampung ada sorang tu dapat Nova Dash. Memang lawa, tapi sayang, dia buat simpan kat reban ayam saja. Sayang 1000x sayang.

    Kalau dapat kat saya, taktaula nak kata

    ReplyDelete

LinkWithin