Sunday, December 18, 2011

Langkah bermula 15/12/2011 dgn EMAS


Setiap kejayaan atau kegagalan yg pasti bila utk bergerak atau mula.Jgn takut pada kegagalan anggap sebagai cabaran utk menolak atau maju kehadapan.Kata-kata nie utk diri saya yg sebenarnya.

Setiap kegagala sebenar kita sudah dekat utk berjaya...

Semalam bz gie Cititel hotel seminar pelaburan Emas

Terima kasih kepada pengajar Syukor dan Shufaad yg sanggup berkongsi ilmu emas yg sangat bernilai.

Walaupun berbayar RM 300.00 tapi ilmu yg dpt tak ternilai.SEBENARNYA byk cara utk mengetahu bila harga emas nak naik atau jatuh ,ada caranyer....saya tulis ini utk tanda bermula dlm dunia emas tuan2...doakan semoga berjaya ada masa nanti saya ceritakan...

nie pesanan dari EN SHUFAAD .

Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada mereka yang telah menghadiri Seminar Pelaburan Emas dan Analisis Teknikal sebelum ini. Input yang di berikan oleh peserta terdahulu telah saya gunakan untuk memperbaiki kualiti dan content presentation saya.

OK, berbalik kepada persoalan utama kita; mengapa anda perlu belajar Analisis Teknikal?

Secara ringkasnya, dengan mempelajari ilmu Analisis Teknikal anda akan dapat:

1. Mengetahui bilakah masa yang paling terbaik untuk membeli, memborong atau pun menjual stok emas yang ada.
2. Bagaimanakah anda, sama ada anda dealer Public Gold atau pun tidak, dapat memaksimumkan keuntungan dengan mengetahui turun dan naik harga emas DAN
3. Bagi yang bercita-cita ingin menukar kerjaya kepada Pembaca Graf Sepenuh Masa (macam saya!), ini adalah langkah pertama anda ke arah kerjaya yang juga di gelar sebagai Recession Proof Career ini. Mana tak nya, takda sape yang boleh pecat anda!

Baiklah, apa sebenarnya yang akan anda belajar nanti? Emm kita mulakan dengan yang pertama:

Friday, December 16, 2011

Nak beli EMAS kat maner ?


Soalan yg selalu bermain dikepala kita semua:

1.ada org cakap beli emas buat apa mahal giler
2.saya x suka emas jadi x payah beli.
3.dia org kaya boleh ler beli.
4.mcm lagi org cakap tentang emas nie bukan.

Tapi yg sebenarnya sapa yg ada emas dia terpaksa kaya ....fikir2kan.
kat bawah nie saya ada letak 2 website utk anda bezakan yg maner rendahatau murah dan mahal.


anda dah tengok dan buat perbandingan antara kedua-dua diatas tu ,jadi kat maner nak beli emas pada harga terendah dan murah....sudah tentu di publicgold (harga kilang)

sila emailkan atau tinggal pesanan anda kepada saya
cikizani@gmail.com
setiap kemahuan pasti ada jalan atau caranya....

Harga EMAS jatuh giler....jgn lepas peluang nie..

Kenapa saya beli emas ..skrg.krn harga tengah betul2 rendah giler...nak tahu lebih lanjut sila email kepada saya, utk mengetahui lebih mendalam tentang ilmu emas nie...
cikizani@gmail.com....

Langkah ku bermula dicni....syukor


bersyukor kepada Allah SWT kerana diberi peluang utk berniaga dlm EMAS...ayuh KEKAWAN...JGN TUNGGU LAGI..

Kepantasan Bermula melangkah ke EMAS



Melabur Wang Anda Di Dalam PELABURAN EMAS Adalah Salah Satu Langkah Yang Paling Bijak Yang Anda Lakukan Untuk Menjamin Masa Depan Anda…..Jaminan Masa Depan Anda Bergantung Kepada Keputusan Yang Anda Lakukan Pada Hari Ini….

Hari ini JUMMAT 16/12/2011 bermula langkah ku utk belajar tentang ilmu emas....
TERIMA KASIH ALLAH SWT KERANA GERAKKAN HATI KECIL KU NIE,UTK AMBIL PELUANG YG TERNILAI.....JOM...WAKTU DAN MASA YG TERBAIK...

Tuesday, December 13, 2011

Jawatan kosong untuk yang hensem....

pastikan anda seorang yang hensem ,baru apply...
kalau x hensem, Mr Wong tak nak...

Monday, December 12, 2011

Cerita Sedih : Susu Terakhir Buat Si Kecil

Aku x sure ni kisah benar ke rekaan..
Tapi menarik jugak citer ni..

Sila baca sampai abih ye !!!

Jom baca ......

----------------------------------------------

Kisah yg amat menyayat hati dan pastinya akan menyentuh naluri keibuan kita…bacalah.

Kisahnya perihal satu keluarga yang mengalami kemalangan ngeri. Kereta yang mereka naiki terbabas, berpusing, melanggar pembahagi jalan lalu terperosok ke dalam longkang. Dalam kejadian ini, kereta itu remuk teruk dan penumpangnya mengalami kecederaan parah. Cermin hadapan habis retak berderai. Tidak ditekankan keadaan pemandunya. Tetapi saya fikir, pemandunya menemui ajal di situ juga.

Mahu diceritakan, penumpang yang duduk di sebelah pemandu mengalami kecederaan yang sangat parah. Wajahnya habis berlumuran darah. Dahinya terkopek sehingga menonjolkan tulang tengkorak. Mungkin juga akibat terhantuk pada papan pemuka kereta ditambah dengan pecahan kaca cermin hadapan. Ajaibnya kuasa Tuhan, bayinya selamat tetapi terpelanting ke kerusi belakang. Bayi kecil yang tidak tahu apa-apa itu meraung dan menangis. Mungkin kerana kesakitan, kesedihan, terkejut dan sebagainya.


Sewaktu anggota bomba itu mengambil dan mahu menyelamatkan si kecil tadi, ibunya terketar-ketar dan menggigil sambil memberi isyarat kepada beliau. Subhanallah, rupa-rupanya si ibu tadi mahukan bayinya bagi disusukan. Diselak bajunya dengan sedaya upaya dan disusukan si kecil itu dengan penuh rasa sayu, pilu dan kasih sayang.

Si kecil senyap di dalam dakapan ibunya. Betapa nyamannya dakapan ibu itu sehingga mampu menenangkan si kecil yang ketakutan. Dengan kuasa dan izin Allah, ibu itu tiba-tiba tercungap-cungap mencari nafas, tanda ajalnya yang semakin hampir. Lalu terkapailah si ibu dalam keadaan yang penuh rasa tanggungjawab dan kasih sayang itu. Ya Allah, betapa pilunya situasi itu sehingga merenggut ketenangan anggota bomba tadi.

Itu lah dia kasih sayang seorang ibu. Walau dalam keadaan bertarung nyawa dan menahan kesakitan, masih tidak melupakan tanggungjawab sebagai seorang ibu...menyusukan anak di saat-saat akhir hidup nya. Subhanallah...


ZoOM : Mood - Sedih membaca cerita ini. Apa kata anda ?

Thursday, December 8, 2011

cik kucing nk jadi gaban


bertukar..menjadi .gaban
Cmeynyeeerrr..wonderpet wonderpet..bila bekerjasama semua jd
kuat! Wonderpet wonderpet..

Failed


macam mak nyah je sume ni.bezanye,yg tgh tu plg buruk.haahahahahahha

Wednesday, December 7, 2011

Cari Kucing Tersembunyi


kalau rasa mata korang tajam...
ce cari kucing dalam gambar ni....
kalau dah jumpa tuh, diam-diam je lah..




klu : kucing kaler putih + hitam.

fresh milk




betul2 segar susu ni...
mesti sihat org kawasan tu.. tanpa mengawet.. hehehe

Thursday, December 1, 2011

Mana Mau Lari Hahh ??


kantoi beromen ngan bini orang muahahhahahahaa

skandell gilerr argghhh..dengan underwear koyak lagi..warghhhhkakakak..

Kipas Alaf Baru!! Tiada bilah kipas (No Blades)!!



Masa jalan-jalan di shopping kompleks terjumpa kipas ni.

Cuma ada lubang macam serombong kapal. Kemudian bila on, akan keluar angin macam air cond

Tuesday, November 29, 2011

Couple Sleeping


ni lasak benor tidonya....kalu ade anak xtau ler cmne, kelemasan anak dia
xpon mati kena penyek

LinkWithin