Friday, November 13, 2009

Giler betul motor pun tido berselimut & berteman...



Umah Pokcik dan umah Bro BKN nie.......sebelah jer.......yang cerah tu pokcik yang warna kehijauan tu umah teman...........



Aeh.......awal kau nak tido NCF ....apa nak buat tuan aku dah selimut kan aku...jadi aku terpaksa tido ler........aku pun sama jugak ....nasib kalau ler BKN.......SAMA-SAMA LER KITA....



Aik........NCF kau ader teman bernama siti keris ker tu.....cantik siti tu.......ah...kau pun sama ....ada awek jugak tu.....tak caya tengok gambar bawah nie.......cakap kita dia pun sama....ekekeke



Teman aku nama Nur Sonic...apa macam cantik tak..........cantik ker tak cantik yang penting janji ROCK......



Selamat malam Bro NCF .......sama Bro BKN.......aik motor pun pandai bercakap.....nie....tido pun nak berteman ingat aku yang nak berteman........Hebat.......hebat........ jumpa lagi dilain hari.....

2 comments:

  1. Ehem, kemere nak kene upgrade nih... story dah bes... kene plak kualiti gambar yg cun, pasti da boom!!! ape lagi???? moh ler kiterrr. ngeh3x...

    ReplyDelete
  2. Bro...tengah fikir nie sama ada bawal ketengah atau ketepi dulu......jangan beli tak beli....betul..mana nak cari duit nie...tahun nie x ada susu soya bonus pulak tu....

    ReplyDelete

LinkWithin