JOM TEKAN

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, November 19, 2009

Service cooling tower



Dapat main air no 1 sebenarnya dia orang nie service cooling tower dah berlumut..cooling tower berkait rapat dengan sistem chiller untuk kegunaan air cond jenis bangunan...



bahagian dalam c.tower tu ada motor dan kipas untuk pembuangan haba dari condenssor chiller...disini periksa perlu dijalankan keatas motor dan housing bearing...



bahagian luar pun kena cuci , buang lumut dan kotoran.



seronok dia orang tu dapat mandi free x payah nak mandi kat sunway lagoon lagi...pengalaman pertama dia orang service c.tower tu......



tu dari kiri Baktiar,Balhiq,tomok,pok din,pok loh dan naat....nie semua bekas student ojt di tempat saya .saya doakan semoga berjaya dalam kehidupan dan tempuh dengan hati yang tabah.....kalau boleh biarlah dia orang hebat atau lebih dari saya hendaknya......ingat jangan putus asa......apa yang saya selalu pesang kat dia orang ...yang boleh mengubah kehidupan anda adalah bukan saya yang sebenarnya ialah DIRI ANDA SENDIRI.......ingat betul-betul....

1 comment:

LinkWithin