Wednesday, December 2, 2009

Zaman lepasan sekolah...campur dengan alam perkerjaan..



Kereta pertama ku yang beli tahun 1996 harga murah RM 42K jer..masa tengah gila kat keta pintu 2..orang tua aku cukup marah dengan aku dia kata buat apa beli kereta yang tak siap nie....sabar jer lah...



Teringat kat awek yang cabut lari..apa ler nasib ku nie......nampaknya kahwin dengan kereta ler..



Bergambar kat tumpat stesen kereta api yang terakhir ke pantai timur...pada masa yang sama jual minyak sekali..x ader orang yang hendak...eeeeee malu saya dibuatnya..



Nie zaman sekolah nakal-nakal aku dapat ler bahagiakan kedua orang tua ku...aku pun bukan pandai sangat..tapi dapat pulak best student.....



Nie zaman kerja kat Sunway Pyramid dapat perkerja terbaik jugak..dia orang tahu...aku nie bukan baik sangat pun...cuma aku nie rajin buat kerja sangat dan x pandai nak MC....pasal tu dia orang pilih aku kot.....ekekekeke

2 comments:

  1. wah, header meletop!

    well, kadang2 kenangan tu amat best untuk diingati kan/

    ReplyDelete
  2. terima kasih....kita hanya merancang hanya tuhan yang menentukannya...

    ReplyDelete

LinkWithin