JOM TEKAN

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, December 6, 2009

Selamat pengantin baru Buat Khairul & Normal..



Sebenarnya kedua-dua adalah kawan baik isteri saya.Khairul semasa sekolah kat Bentong dan Normal kat UiTM..... dan isteri saya temukan mereka tak sangka ke pelamin....semoga berpanjangan keakhir hayat hendaknya..



Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepad pengantin ini kerana menyediakan hotel untuk kami sekeluarga semasa di Kuala Terengganu.....semoga allah limpahkan rezeki kepadanya...



Tengok orang umah saya sempat lagi bergambar...



Ini kekawan isteri saya UiTM yang hadir pada hari perkahwinan tersebut di Kuala Terengganu..Sekali lagi kami sekeluarga mendoakan semoga kekalkan jodoh sampai keanak cucu hendaknya.....

2 comments:

  1. selamat pengantin baru utk pengantin ..semoga bahagia selalu..

    ReplyDelete
  2. wah ada bakat leh jadi photgp,camera dah boleh kena tukar ni...

    ReplyDelete

LinkWithin