Thursday, December 3, 2009

Suzuki Belang / Raider / Staria FU power



Hari saya masukan gambar-gambar motor dari malaysia ,tahailand,filipina dan indonesia...sebenarnya mereka dah lama guna motor nie dari tahun 2005 lagi...dan malang nya malaysia dapat masuk pada pertengahan 2009...baru masuk malaysia ...aku dah lama tunggu...keluaran nie....kali nie x lepas peluang nie.......saya dah dapatkan satu....



Model 2009 ada kelainan sedikit jer....pada bahagian depan dan cover sedikit..yang lain semua sama.....



Motor saya pun dah tukar sticker dari siam..untuk nampak lebih garang dari malaysia banyak sangat belang...tu diberi nama pak belang,,nie....



Gambar nie dari filipina dia orang dah buat macam2 dah...nampak lagi cantik kat bawah ada lagi beberapa gambar lagi...model tahun 2005



Model tahun 2007 nampak cantik dan kemas......



Model tahun 2005 warna hitam dan merah pun kena...bawa pun sedap sebab berkuasa 150cc power......puas hati beli....bukan utk racing.......senang cerita hendak laju....semasa memotong satu kelebihan....



Model 2007 cantik jugak.......saya ingat nak buat oren dengan hitam .......lagi nampak garang...



Nie yang saya tak tahan sebab awek kat sana bawak macam nak gie racing.....semalam member saya bagi tahu kat ampang ada awek motor nie warna merah.......caya ler dia kata awek tu bawa laju x sempat dia nak kejar.........awek malaysia pun boleh...pendek kata semua boleh...tu yang letih nie...semua boleh...



Kena kalau awek bawa motor nie...pasti nampak garang.......
boleh tumpang ker nie........eeeeee



Motor suzuki nie power.....tak kira tahun bila dia keluarkan...dari 2005-2009...6 speed 150 cc...minyak boleh tahan ler sebab laju....model 150 masa tu kat malaysia dah ada yang ganti panter tu fxr 150.....enjin hampir sama dan satu lagi fx 125.....kalau tukar blok 150.....tak cukup tanah dia pergi.......nak tengok lagi masuk MBC blog suzuki belang.....

2 comments:

  1. salam. tampaknya anda penggemar suzuki yah.

    tukang mampir

    ReplyDelete
  2. Pasti mas suzuki nya power....kat sana lagi hebat-hebat..mas...betul tak...

    ReplyDelete

LinkWithin