Thursday, December 24, 2009

Pertandingan warna-warni di Shah Alam Central pada hari ahad



Sebenarnya untuk ambil bahagian tidak dirancang sebab pergi ke shah alam central untuk membeli kelengkapan dan peralatan masuk tahun satu..kebetulan lalu di kawasan tersebut ada pertandingan tersebut anak saya Iman nak sertai..ok utk sertai aktiviti tersebut.



Ramai kanak-kanak yang ambil bahagian yang tentu colour dah dapat free apa hendak lagi .yang penting biar dia bergaul antara satu sama lain....ini yang saya hendak pandai sesuaikan diri..



Tengok tiga beradik tu dapat galakan daripada emak dan ayah mereka sanggup hantar anak mereka meryertai aktiviti yang bagus nie...mana ler tahu dapat hadiah...dapat isikan waktu lapang dengan perkara berfaedah.



Saya harap biar mereka rasa seronok dengan aktiviti nie...anak saya iman pun masih awal lagi cuma saya hendak dia pandai sesuai keadaan setempat.



Dia dah siap cepat bukan apa dah tak sabar nak beli peralatan sekolah dia ler tu....Selamat melangkah ke alam persekolahan pada 2010 nie dengan jayanya......

1 comment:

  1. selamat menempuh alam persekolahan bro! Bukan anak aje masuk darjah satu, abah dia pun macam masuk sekolah balik jugak...hehehee...

    ReplyDelete

LinkWithin