Friday, December 4, 2009

Jalan-jalan tengok pesta bunga Di Puterajaya 08/08/09



Pesta bunga di Puterajaya.Risau jugak bawak keluarga pada masa tu H1N1 tengah menganas dan tempat orang ramai..x bawak pesta bukan selalu...



Superbaby saya pun ikut ..saya pakai tutup muka t=yang kecil tak tutup...berserah kepada allah jer..syukur kepada allah sampai sekarang terhindar dari penyakit berbahaya tu...



Tengok tiang tu bunga pun dah cantik......ramai orang datang ..masa tu...


Nie sebahagian gambar yang saya klip....ada banyak lagi...berbagai bentuk,sesiapa yang pergi baru tahu......



Anak lelaki saya sempat lagi berpoising nie...



Kebetulan adik saya tinggal kat Puterajaya pergi bersama....sebenar pada hari tersebut hati saya tak sedap / takut masa H1N1 tengah hebat.....

1 comment:

  1. saya paling suka dengan hiasan bunga kat tiang.. cantik sangat.. =)

    psst: Hi! Salam ziarah. Jom xchange link & sila komen entri blog saya di http://putraalmaliki.via.my/ . TQ.

    ReplyDelete

LinkWithin