Tuesday, December 29, 2009

Lawak Pagi - Pagi

seorang mamat yang gemuk masuk ke fitness center utk menguruskan
badan.. seorg lelaki di kaunter bertanya kepada mamat tadi,

"kami menawarkan 2 program disini... RM 50 utk versi'biasa' dan RM
100 utk versi 'cepat'."

mamat tu pon berkata, " saya ingat yang biasa lah sbb saya ni baru nak
try kuruskan badan."

" ok, encik sila masuk ke bilik no.5 di penjuru bilik sana," jawab
penjaga kaunter.

mamat tadi pon masuk la ke bilik itu dan menutupnya. selang 2 minit
kemudian, seorang wanita cantik, lawa, body best, mantap masuk ke
dalam bilik itu. dia kemudian menanggalkan pakaiannya sehingga
menyebabkan mamat tu tak senang duduk,berpeluh.

perempuan tadi berkata," kalu tuan dapat tangkap saya, tuan boleh buat
apa saja dgn saya... hikhikhikk" dan dia terus berlari dalam bilik
itu. mamat tadi pun kejar la.. kejar punya kejar samapai 10 minit pon
tak dapat lagi. tapi mamat tu kejar lagi sampai terjatuh terjelepok
lalu pengsan.

apabila dia sedar, dia bangun dan terus ke penimbang dan mendapati
beratnya dah turun 3 kg. " wow.. mmg senang nk turun berat bdn,..
memang berbaloi aku bayar RM 50 td"katanya seoarng diri.

keesokkan harinya dia datang semula ke tmpt tersebut. dia ditegur oleh
pemuda di kaunter. setelah diberi penerangan seperti semalam.. mamat
tadi memilih utk mencuba versi 'cepat' pula.

"baiklah, encik masuk bilik no. 6 di situ ya.."kata penjaga kaunter.

setelah beberapa minit didalam bilik itu, datangla seorang body
builder yang badannya tough dan terus melondehkan pakainnya. body
builder itu berkata " saya akan kejar kamu dlam bilik ini, dan kalu
saya dapat ... ... hehhehheee"

1 comment:

LinkWithin