Saturday, December 5, 2009

Conteng buku yang sewaktu denganya....



Habis kalau Insyirah dah dapat pensil tu....habis buku abangnya dikerjakan..tengok aksi dia...bukan main lagi....sabar jer lah...



lepas satu muka surat dia conteng....biar lah anak-anak hendak membesar baru minda bergerak atau cergas...



dah mula....conteng sana sini tapi dinding dia kat conteng.....kalau kat dinding saya mesti marah...bukan kena ajar dari kecil nanti x larat saya nak mengecat semula...



nak conteng buku tak apa, jangan duk nagis tu yang buat saya letih...apa-apa hal saya bersyukur kepada allah s.w.t kerana kurniakan anak yang sihat dan cergas....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin