Tuesday, July 26, 2011

Isu panas TERKINI DI FB - ada yg kecoh kat FB nie jawapan tu...

kisahnya bermula macam ni..

di suatu petang..aku pegi umah sedara aku..kebetulan aku jumpe sepupu aku..pompuan..

aku: ina, lame xjumpe ko..ko dh keje ke blaja lg???

ina: aku dh keje dh..

aku: owh..seksi ko skrg ek??

ina: mane ade??biase2 je..ko wat pe??

aku: aku keje la..dulu ko pakai tudung..asal skrg x??

ina: aku dh besar..dlu kecik lg..hehe..

aku: xelok la wei..ko tau hukum die kan???

ina: tau..(muka bengang)..ko sebok pehal???

aku: aku bkn sebok..aku kesian kt ko...

ina: ko xpyh nk ajar aku la..aku tau hukum die..

aku: dlm quran pun ade ayat sal tudung ni..xelok la mcm ni..

ina: alah..aku xpakai tudung je pun..bkn wat bukan2..

aku: ina..kalo mcm tu aku nk belanje ko mkn..nk x?

ina: nk belanje??hehe...aku oka je..rezki x baik tolak..(senyum2)

aku: aku nk belanje ko mkn b*b* nk???

ina: eh ko ni nape???gile ke??kan b*b* tu haram..

aku: mane ko tau haram??

ina: xkan tu pon ko xtau???dlm quran pun ade ckp..semua org tau
la...

aku: eh, bab tu ko tau plak ikot..asal yg tudung tu ko xnk ikot???

ina: mls la lyn ko..(terus belah)

salah ke aku cakap??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin