Sunday, July 10, 2011

BioDisc- Uji Sayur Bayam yg telah layu...


Sayur Bayam baru beli kat pasar tengok layu atau dengan kata lain dah tak segar tapi jangan risau sebab saya dah beli BioDisc mesti kena diuji/test dulu tengok berkesan ker tidak..



Betul-betul cukup senang buat seperti anda tengok gambar diatas itu.lalukan air diatas permukaan biodisc tu.Bertujuan membuang bahan kimia pada sayur bayam tu dan untuk segar sayur bayam semula..caya ker x caya nie...


Biarkan selama 1 jam .nanti tengok apa hasilnya....berjaya atau sebaliknya..


Hasilnya betul-betul berkesan100% seperti apa dikata sebelum ini.Anda tengok sayur bayam tadi dah segar dan bertenaga.sebab air yang dilalui diatas biodisc akan bertenaga.



Tengok sayur bayam telah segar selepas digunakan dengan BioDisc macam baru ambil dari ladang .Selepas ini saya nak ujian BioDisc ini dengan air coca-cola apa yg terjadi.....tunggu...

4 comments:

  1. waa..mmg berkesan eh..xpenah dgr lak produk ni..

    ReplyDelete
  2. teman sendiri pun baru beli nie tengah cuba...utk rawatan paling berkesan...utk pengetahuan anda dah 2 org hidap HIV sembuh sepenuhnya selama 1 tahun rawatan dengan guna biodisc nie dengan izin Allah jugak kan...kita kena berusaha....tq komen..

    ReplyDelete
  3. perghh .. dasat .. tp mesti harga pn dasat kn bro ? huhu ..

    ReplyDelete
  4. harga pun boleh tahan jugak 1 dlm RM 2040 KALAU beli 2/sepasang RM 2440 MAHAL ,Tapi BioDisc nie boleh digunakan selama 15 TAHUN tuan.di kira dan di tolak sebenarnya murah sebab x perlu lagi.seterusnya boleh tolong org yg sakit, ingat banyak phala dpt tlg org dlm kesusahan .....

    ReplyDelete

LinkWithin