Friday, February 25, 2011

IMAN & INSYIRAH suka sangat dgn Kucing Tok MA...



Tengok kucing nie manja betul dgn iman tu....yg nie nama DORA sebab betina.....cantik bulu & lebat...



Insyirah sampai tak larat nak angkat si DEGO nie..yg nie jantan pulak...sebab emak saya nie suka kucing sangat...masa umur kucing nie 2 bulan harga RM 700 apa nak buat sebab emak saya x pernah bela kucing jenis nie...sebelum nie asyik kucing kampung jer....



Si dego muka dia cantik dan bulu lagi lagi cantik dari si dora tu....dego dgn budak x jadi masalah..jinak jer..cuma dego takut dengar bunyi yg kuat lari lintang ...



Besar si dego dari insyirah tu..ada hati nak angkat dego..tu....puas hati tengok kucing membesar dgn cepat dan x ada masalah.....tu hari dah beranak 4 ekor..tapi mati sebab ibu kucing tak pandai lagi kot....ada kena asing ker? sebab emak saya letak kat situ jer..mati kena pijak..

4 comments:

  1. kucing dah sama bsr ngn badan insyirah tu dah..ekekeke

    ReplyDelete
  2. ya..betul...insyirah nak angkat pun x larat...

    ReplyDelete
  3. besar kucing tu... ke insyirah yang kecik.. hehehe

    ReplyDelete
  4. wow....kucing...
    saya suka sangat kucing..
    sila view ini...
    bnyak kucing2 ^^

    http://inside-black-apple.blogspot.com/2011/01/aku-rindu-sangat.html

    ReplyDelete

LinkWithin