Tuesday, February 22, 2011

CEPAT - CEPAT KOMEN MINYAK MANER YG ANDA SUKA GUNA DAN TAK SUKA KOMEN JUGAK...



Dulu aku pun suka isi minyak kat sini ..sekarang tak suka sebab minyak cepat habis dan peraduan x pernah dapat pun..anda bagaiman?



Kat sini aku suka guna minyak 97 power tapi mahal pulak...nie kira no 2 pilihan aku..anda bagaimana pulak?



Pada masa dulu kat sini ler tempat aku isi minyak selalu tetapi sekarang nie DAH X guna minyak kat sini keta aku jadi tak power ler senang kata...anda ok tak?




Yang nie pun sama jer dengan Esso kat atas tu...cuma tukar nama jer..x gitu..aku tak suka..senang cerita...




nie tengok orang tak suka jugak sampai roboh ler....kalau anda suka aku minta maaf ya.....




Yang nie pilihan aku minta maaf walapun nie bukan dari malaysia sebab yg malaysia minyak cepat habis buat apa .Aku bukan kerja kat sini atau anak tokey minyak cuma nak kongsi dgn anda semua,sebab kita nie penguna, ini adalah hak kita semua cuma pandai nilai yg mana satu menjimatkan kita...byk kekawan aku suruh guna minyak BHP .Pada mula berat jugak nak isi minyak kat sini tapi selepas pengunaan ternyata jimat keta ada power...ANDA BAGAI MANA ?

NIE PILIHAN SAYA ? ANDA BAGAIMANA..

12 comments:

  1. hahaha. esso mobil la.. dapat points smile.. boleh barang free

    ReplyDelete
  2. ok bagus tu ...hazari boleh diambil kira jugak tu..sebab anda seorang penguna tiada paksaan dari mana tq..

    ReplyDelete
  3. sy suka petronas...why? entah... sbb suka hijau kot.hahaha~

    ReplyDelete
  4. owh..xpernah lak try BHP..selalu isi shell atau mobil jer..kalau jalan jauh ok ke BHP?

    ReplyDelete
  5. Saye paling suke PETRONAS. Bnyak dapat point sekiranya ade kad mesra :)

    ReplyDelete
  6. biaso lah kalau minyak naik ni sumo mengeluh..hahahha
    kalau barang naik senyum selalu..
    wakakka..
    den sbg raja pam minyak akan siasat nape stesen tu tumbang..ni mesti mkn dek anai² ni

    ReplyDelete
  7. x memandu so x de pilihan minyak2 ni.. minyak wangi mungkin.. xpun minyk masak. huhu

    ReplyDelete
  8. Munna tak kisah sgt ..mana2 pun boleh.. asal minyak habis je... mana2 station minyak yg jumpa dulu kat situlah munna isi

    ReplyDelete
  9. utk prince Halilintar utk perjalan jauh lagi ok ..ada beza byk tuan bukan saya nak puji atau promosi minyak nie..aku nie penguna jer..cari yg terbaik.dan lain ini adalah pilihan anda semua...u all the best..tq

    ReplyDelete
  10. Botak suke gune minyak RON100, Shell VPower Racing..
    Lagi mahal dari minyak RON97, Shell VPower..
    Hahahahaha..

    ReplyDelete
  11. apa-apa pun yg penting jgn kasi minyak habis dan jgn silap masuk plak ......nanti termasuk stesen keretapi ker stesen bas ker atau stesen teksi...jenuh ler pulak......hahahahahahahahah

    ReplyDelete
  12. sy kat kamunting ni suka isi caltex..sbb caltex pun myk lambat abes dari petronas.
    Kat kamunting, taiping, kerian..stesen caltex sng dijumpai..hehe
    Tp..sy dan suami ikut suka je isi petrol ni. Kalo balik kg kat Bentong..terpaksa isi petronas sbb petronas kat sana byk. Caltex langsung yilek!!

    Sesekali taruk jgk shell..huhu..tak tau ler enjin kete kitorang tu komplen apa..hehe..

    ReplyDelete

LinkWithin