Tuesday, February 22, 2011

HPC Workshop Kena Buat Kapal Layar



Test kapal dlm sink jer sebab esok kena test dlm kolam renang pulak lepas tu kena sampai ke destinasi pulak tu...projek bagi jam 11.00 malam pagi esok jam 0830 pagi nak siap...hebat dio org tak kasi kita tido.... siap jam 3 pagi buat kat bilik hotel jer lah..sebab tu test dlm sink tu..



Bahan 2 guna penyedup minuman tu jer ...letak enjin ...keesokkan hari nya test berjaya puas hati..x tido malam tapi kerja siap....tu yg dio org nak test kita sebenarnya tengok boleh buat kerja dlm keadaan dlm tekanan siap dgn drawing sekali tak tahan tu...SRI LANKA 69...TERBAIK..

3 comments:

  1. tak ramai boleh kerja dalam keadaan tertekan.

    ReplyDelete
  2. apa nak buat tuan keje makan gaji mcm nie ler....tak buat kena buang keje pulak ..kerja kerana agama utk sekeluarga...cari rezeki..

    ReplyDelete
  3. kenapa sri lanka...bukan malaysia ek..ek...

    ReplyDelete

LinkWithin