Tuesday, February 22, 2011

HEMs UniKL Workshop...hai aku kena buat umah kat situ ada MCM lah....



Umah nie utk mencerminkan hubungan antara student dgn pihak Hems ..saya pun belajar jugak sebab dah lain bidang nie....



tengok tu ada mcm perkataan yg membawa maksud tentu....tu kena buat persembahan apa peranan HEMs yg sebenarnya....



kesemua ada 4 kumpulan yg telah dipertanggungjawab utk worksop nie...boleh tahan jugak...permasalah di pihak HEMs nie..kena mesra pelajar baru ok....

2 comments:

  1. huh terre gak ek..u all bende2 mcm nie...

    ReplyDelete
  2. tu yg malas nak gie workshop kena buat mcm ooooo...tapi apa nak buat dah adat makan gaji..tak gie kena buang keje oooooooooooo...parah..

    ReplyDelete

LinkWithin