Sunday, February 27, 2011

Cuak-cuak takut kena marah....dgn IBU


Ha ni,gelagat ank dara yg sorang ni.Ibu dia cari satu rumah xjumpa...senyap je...ibu dia panggil pun xmenyaut.....rupa-rupanye,duk kat sudut katil main bedak ibu dia....tengok tu muka dia,cuak la tu...takut ibu dia marah...


Tgk muka tu,takut lagi...tp ibu dia xmarah pun malah tegelak lagi...apa xnye...comey sgt muka tu...ibu suruh senyum...


Ha ni dia senyum la ni dh tau ibu dia xmarah...lebih2 plak senyum...n lebih lagi habis bedak 1 bekas.....dh tau dah...kalu panggil senyap je memang ada benda yg dia buat....

2 comments:

  1. salamm awak..tak ubah macam anak, main makeup dila geram pun ader ...tapi kasihan pulak..last-last bagi jer la kat dia..(lepas dapat `claim' dari kak he he he)

    ReplyDelete

LinkWithin