Thursday, October 27, 2011

Pernah naik motor Harley tak ?

Dua orang pemuda sedang asyik naik kereta, tiba2 sebuah motor Harley Davidson memintas kereta mereka dan penunggangnya berteriak, aloo..bro ! Korang pernah naik harley ke tak ? Dan kemudian meluncur laju.

Hampeh mamat tu ! Baru naik Harley dah sombong ! Kita kejar ! Kata pemuda yang memandu. Jom balas kawannya.

Mereka memecut dan berjaya memintas Harley. Tak lama kemudian, Harley tersebut berjaya memintas lagi, dan penunggangnya berteriak, bro ! Korang penah naik Harley ke tak ? Dan harley itu meluncur laju meninggalkan kereta kedua pemuda itu.

Hampeh ! Hoi ! Berlagak.....eksiden baru padan muka ! Jerit pemuda yang memandu kereta tersebut.

Rupanya di suatu selekoh tajam, Harley tersebut memang kemalangan dan penunggangnya dihempap motor Harley. Setelah tahu yang terlibat itu ialah Harley yang berlagak tadi kedua orang pemuda itu berhenti dan menghampiri penunggang tersebut.

Bro, korang pernah naik Harley tak ??? kata penunggang Harley sambil menahan sakit.

Ha ? Kau ni dah eksiden macam ni pun masih nak berlagak lagi ke ? Apa yang kau nak haa ? Kata salah seorang pemuda itu.
Lalu penunggang Harley itu pun menjawab, maksud aku, aku nak tanya kalau korang pernah naik harley...boleh la bagitau ku kat mana BREK moto nih !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin