Wednesday, October 19, 2011

Hahahaha. Kantoi! Kantoi!

gambar hiasan

Thread ni maybe x lawak. Tp layan je ye

Sepasang pakwe-makwer tengah memandu di highway ayer keroh telah di tahan polis….
pakwer : ada apa masalah encik ?

polis : anda di dapati memandu melebihi 110km
pakwer : mana ada encik,saya cuma pandu dalam 100km jer…mungkin meter saya rosak kot..
makwer : abang tak baik tipu polis tue…tadikan abang pandu lebih dari 150km…
polis : saya juga akan saman encik kerkenaan lampu brek encik tidak berfungsi…
pakwer : yeker lampu brek saya tak berfungsi? saya tak perasaan encik…minta maaf,nanti saya betulkan
makwer : abg..kan abg dah tahu berkenaan lampu tue rosak 2 minggu lepas..saya sendiri beritahu abg ..
polis: saya juga akan saman encik sebab encik tak pakai tali pinggang…
pakwer: saya baru jer bukak encik….masa encik tahan saya…
makwer : abg nie..kan abg tak pernah pakai tali pinggang…tak baik tipu encik nie
si pakwer yang tak tahan dengan kerenah makwer dia terus melenting.
pakwer : diam ler ko,semua ko beritahu polis…ko nak aku kena saman apa??lurus banggang betul ko…budusss,aku tepok paler ko kang…
polis : cik,,selalu ker PAKWER marah cik macam nie??
MAKWER : tak ler…dia jarang marah saya..kalau marah pun masa dia ISAP GANJA jer…HAHAHA~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin