Saturday, September 17, 2011

Pemuda yg bongek....


2org pemuda yang sedang duduk di sebuah bangku panjang telah di kerumuni oleh wartawan yang cuba mendekati, tetapi di kawal oleh polis,sambil tertawa bangga,salah seorang dari mereka pun berkata.

pemuda1:sungguh tak ku sangka,akhirnya kita menjadi,buruan akhbar dan media sebagai tajuk utama.

pemuda 2: hahaha....semenjak kita jadi popular ni,dah tentu ramai yang cemburu dan kita perlu menjaga imej kita.

pemuda1:betul tu,ko perasan tak pakcik misai kat sebelah ko tu,dari tadi daring kita semacam je,cemburula tu...

pak cik misai:sambil mengelengkan kepala,hoi........korang ni,x serik2 ke,dengan tangan bergari.bawak-2lah bertaubuat.dah cepat masuk,sambil mengheret mereka berdua ke pintu mahkamah dan memasukkan ke dalam kandang,atas tuduhan rogol dan bunuh tak sengaja.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin