JOM TEKAN

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, March 6, 2016

Cara Menggunakan Google Keyword Planner : Mencari Kata Kunci

Mengenai Perancang Kata Kunci



Kata-kata Planner adalah alat AdWords percuma untuk pengiklan baru atau berpengalaman itu seperti bengkel untuk membina kempen Rangkaian Carian baru atau mengembangkan yang sedia ada. Anda boleh mencari kata kunci dan kumpulan iklan idea-idea, lihat bagaimana senarai kata kunci berprestasi dan juga membuat senarai kata kunci baru dengan menggabungkan beberapa senarai kata kunci. Perancang Kata Kunci juga boleh membantu anda memilih bidaan kompetitif dan bajet untuk digunakan dengan kempen anda.

Artikel ini pergi ke atas cara anda boleh menggunakan Perancang Kata Kunci untuk meletakkan asas bagi kempen yang berjaya.

Sebelum awak bermula
Untuk mengakses Perancang Kata Kunci, log masuk ke akaun AdWords anda di Google Keyword Planner  . Jika anda tidak mempunyai akaun AdWords, belajar bagaimana untuk membuat satu.
faedah

Anda boleh menggunakan Perancang Kata Kunci untuk menyelesaikan tugas-tugas berikut:
kata kunci. Perlukan bantuan mencari kata kunci untuk menambah kempen baru? Atau, mungkin anda mahu untuk mencari kata kunci tambahan untuk menambah pada kempen sedia ada. Anda boleh mencari kata kunci dan kumpulan iklan idea berdasarkan istilah yang berkaitan dengan produk atau perkhidmatan anda, halaman arahan anda, atau kategori produk yang berbeza.

Dapatkan statistik sejarah dan ramalan trafik. Gunakan statistik seperti jumlah carian untuk membantu anda membuat keputusan kata kunci untuk digunakan untuk kempen baru atau sedia ada. Dapatkan ramalan, seperti ramalan klik dan anggaran penukaran untuk mendapatkan idea tentang bagaimana senarai kata kunci berprestasi bagi bida dan belanjawan yang diperuntukkan. Ramalan ini juga boleh membantu membimbing keputusan anda mengenai bida dan belanjawan untuk ditetapkan.
Adalah penting untuk ingat bahawa manakala Perancang Kata Kunci boleh menyediakan beberapa idea kata kunci dan ramalan trafik, prestasi kempen bergantung kepada pelbagai faktor. Sebagai contoh, tawaran, bajet, produk, dan tingkah laku pelanggan dalam industri anda boleh mempengaruhi kejayaan kempen anda.

Petua
Semasa anda menggunakan Perancang Kata Kunci, ingat untuk menyimpan tips untuk membina senarai kata kunci yang terbaik dalam fikiran. Sebagai contoh, kebanyakan pengiklan mendapati ia berguna untuk mempunyai antara 5 hingga 20 kata kunci bagi setiap kumpulan iklan.
Perancang Kata Kunci untuk kajian kata kunci

Anda boleh menggunakan Perancang Kata Kunci untuk membantu anda mendapatkan statistik sejarah seperti data jumlah carian idea kata kunci baru, atau untuk mendapatkan ramalan pada idea-idea kata kunci supaya anda boleh merancang bajet anda. Bahagian ini menerangkan setiap satu daripada pilihan yang ada dalam Perancang Kata Kunci.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin