Friday, December 16, 2011

Nak beli EMAS kat maner ?


Soalan yg selalu bermain dikepala kita semua:

1.ada org cakap beli emas buat apa mahal giler
2.saya x suka emas jadi x payah beli.
3.dia org kaya boleh ler beli.
4.mcm lagi org cakap tentang emas nie bukan.

Tapi yg sebenarnya sapa yg ada emas dia terpaksa kaya ....fikir2kan.
kat bawah nie saya ada letak 2 website utk anda bezakan yg maner rendahatau murah dan mahal.


anda dah tengok dan buat perbandingan antara kedua-dua diatas tu ,jadi kat maner nak beli emas pada harga terendah dan murah....sudah tentu di publicgold (harga kilang)

sila emailkan atau tinggal pesanan anda kepada saya
cikizani@gmail.com
setiap kemahuan pasti ada jalan atau caranya....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin